9 d’oct. 2008

Un dia qualsevol

8.15 paro el despertador i aguanto al llit com el nen que no vol sortir de l'aigua. 8.45Arribo a la feina, corrent, corrent, metro amunt i avall. 10.45. Torno al metro, direcció la la conferència de Túa Blesa sobre Maurice Blanchot, conferència fantàstica sigui dit, de les que fan trempar, 13.05 segueixo la meva creuada particular amb la incompetència habitual de Secretaria, 13.45 feina, el gmail, trucades, acabar plànols, feina, el gmail, feina, el gmail, 15.25 dinar de tapper sol com un mussol i amb la vanguardia d’estovalles, 16.20 feina, gmail, plànols, feina, feina, gmail, 18.00 retorn a la facultat, campana de francès, per després entrar a crítica i teoria literària, 21.05, trec diners d’un caixer de plaça universitat, acompanyat per un foll vagabund amagat i com assentat en posició fetal darrere el caixer, 21.10 torno al caixer a carregar el telèfon -sí, soc un cromanyó de la telefonia-, encara hi ha l’home en qüestió immobil i sense mostrar la cara ni articular cap so, 21.15 trobo uns mossos de passada i els hi comento el tema, més que res per si necessita ajuda el paio en qüestió, 21.20 apareix en Richie, pujo a la moto i anem cap al Laietà a fer un partidet de futbol set, 21.40 ens parem a un ultramarins a comprar aigua i donuts, el casc m'apreta 21.50 estreno samarreta i sabates de futbol, em poso els compeed als peus i anem escalfant fent intents de futbol pàdel, 22.10, partidet, suor, reumes, gols, ofecs, rampes que es repeteixen, gols talment un pati d'escola, innocents travetes, pilota fora, pilota al trambaix, pilota que torna, gols, s'apaguen els llums 23.10, dutxa, sauna, dutxa, sortim fora, es fan promeses d'un sopar inminent al que no crec que vagi, la gent s'en va a fer birres, passem d’anar a fer birres i tornem cap el centre, 23.55 em compro un frankfurt a un bareto de via laietana per mandra i falta de pa a casa, 0.05 estic davant de casa, parlo amb la txell per telèfon, li dic que l’estimo, li desitjo un bon viatge a Donosti i la penjo, 0.10 arribo -per fi- a casa, em descalço, em refresco i m’apalanco al menjador, fan un reportatge de putes de luxe, ideal, 01.25 acabo d’escriure això per seguidament anar a beure aigua, treure’m lentilles, fer un pipí, posar-me el pijama, agafar el llit, tancar el llum, finalment, i deixar pas a que s’encegui l’altre.