22 de març 2010

La resta me la repampimfla

´
Un beso es una cosa en la que se requieren ambas manos
MARK TWAIN
´
Parlo massa. Sí vale, parlo massa. Necessito carreteres, ponts, grues, túnels, dónar un sentit al formigó, a la rulot, al m'agrada conduir. Parlo massa, m’agrada pensar que les paraules transformen el món, que seran capaces d’obrir la teva boca cremallera. Parlo massa potser per compensar la teva boca cremallera. Parlo massa per mirar de donar forma a tot l’excés d’estalactites perforant l’estómac. Parlo massa i m’adono que sóc incapaç de dir les coses importants, perquè les paraules són cosa de dos, perquè les paraules surten, reboten i s’em claven. Paraules-estalactita. Parlo massa. Musa. Jo voldria que el vermut fos detallisme, que el restaurant hagués estat una breu discussió cortès i sincera, un anar-nos despullant per després endinsar-nos a un dinar pletòric de nòrdic i llençols i mirades perdudes mar enllà. Diria postres però els postres no es diuen. Parlo massa. Totes les paraules desemboquen al silenci dels teus llavis. Parlo massa. Fes-me un petó.
`

1 comentari:

A ha dit...

Aquest t'ha sortit boníssim. (et puc dir cabronàs?).

Hem de celebrar-lo.