Aliment el fred?
La foscor és llum que clama per sortir
i des que sé els meus postres preferits a la nevera
que no sopo.
Només recordo el tacte ferri d’unes mans, l'obrir i tancar...
només espero
desullar-me
de la porta mal tancada
dels membres en desglaç.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada