12 d’oct. 2011

Nevera



Aliment el fred?
La foscor és llum que clama per sortir

i des que sé els meus postres preferits a la nevera
que no sopo.

Només recordo el tacte ferri d’unes mans, l'obrir i tancar...

només espero
                      desullar-me
                                          fugir pel blanc lluminós
de la porta mal tancada

dels membres en desglaç.