Emili Sagrera
No és el fred sinó l'absència de calor.
De la mateixa manera, dit principi tèrmic
hauria de prevaldre per quan, al mirall,
interrogats i malgirbats en la Qüestió de
"d'on venim, qui som, cap on anem?"
tan sols en resti la pàtina de baf corresponent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada