12 de maig 2017

Engrunes


La dificultat d’escriure sobre el que no passa, quan res no passa, tret del temps i el misteri que consisteix en saber-lo mantenir.
***

La imperfecció, rica en marges, esqueixa els murs de llum perenne. Atalussa l’ombra. A la nineta dels ulls eixampla la possibilitat de veure una ànima en cada home.
***

La nineta es mimetitza amb la nit per veure-hi més fondo. 
***

Hem hagut de construir-nos la casa al laberint, que és un eixample teixit amb el fil d’Ariadna, per capir l’oblit del fet que habitem, tan alegres i buits, el ventre del Minotaure. 
***

Tan sí com no el consum em consumeix. Assegut a la buidor del platet de la balança quan puja, l’agulla em dóna l’hora. 
Res tan en punt com el fer tard. 
***

Allò que tu no em pots donar ni jo tornar-te, allò que tenim en comú. Morts i vius. Estrets al vincle d’una mateixa impossibilitat. 
***

Quan vaig sortir de la caverna era de nit i, a mesura que m'allunyava per l'estepa al ras, veia el foc resplendir al fons talment una estrelleta.