29 de febr. 2020

Tant d'estudi per això, sí (o Si em demanen ho negaré tot)



provatures són incendis
CAMACHO GRAU

M’he pujat a la parra
a prendre vent
la fretura i vinga
escrivint com qui passa
damunt les seves fulles
com qui camina
n’he obtingut un most
madurat d’impaciència
que porta amb ell l’agost
l’eternitat de què disposo
el vi damunt la taula
i la caparra de després
que secreta de vegades
l’oli amb què funciono
poesia ni-ni no dient
ni que sí  nicanor
sinó que passa i prou
ja
de la broma que baixo
de la parra
sant
tocat de l’ala
que et fa de frontissa
baixo i no sé què dir-te
sinó que sóc jo i no tu
que no hi ha punts finals
i que podem recomençar
que si que vols acabar
jo poc que en sé ja em veus
ho hauràs de fer tu
si vols aprofita ara
que surto a per tabac
per prendre vent
i vinga

si vols.