14 de febr. 2013

Abocador on fire

 
NOCTURN

Somni d’església i lesbianes, cerimoniant, declamant, i el jo meu espectador i algun nen que és el meu jo de la infància -o potser no- i tot de secundaris pululant perllà. I al final, esclar, tot plegat va d’ella.
I del ritu que som tots plegats.

I com en tot, l’amor
dual. El que va
“del com ets al com et veuen”
i el que vindria a ser
“l’expressió primaveral d’un mateix”
(oh nena
dins meu millores molt
ho saps??)

però que, com en la pantalla d’un projector, torna en l’altre
però que es un horitzó, alteritat,  l’amor
una corda fluixa vista des de lluny i que gronxa
i t’hi tires i fa allò d’apartar-se i menges terra o mar
o aire (tan se val, que en això és molt democràtic...)

I així
com en tot
oh nena nena
ja en sabràs de ser la bena als ulls?!
la que
endins
rebota i explota?

El teu crim-perfecte, la meva pel·lícula
i canviar llavis per crispetes
i el nostre veler al sofà de casa

i ja no hi haurà poesia
enllà el comandament a distància.

Allitar-nos serà tota una altra cosa.




BUSCAR-SE LA FEINA

Enceta un crim perfecte, la bena als ulls,
projecta, es fa, la pel·lícula de la seva vida,
d’ells amb permís de la nit i ve la nit
que és un cinema a les fosques i els arrenca
i els ulls, els seus, la segueixen
i els d’ella, els d’ella no sap on paren,
potser alats allà els estels, pampalluguejant
morts de fam i de fa tant i ell sense saber-ho...